Nikdo se mě neptal, jestli se chci narodit. Tak mi teď neříkejte, jak mám žít...

Pár perliček z gymplu ^_^

20. května 2011 v 18:49 | Kuraiko-san |  ***Hlášky, citáty a blbosti***




Literatura:
František (čte referát na knižní novinku: Bio manželka - Michal Vieveg): Jako zajímavou pasáž bych označil první kapitolu, kde měl manžel ještě autoritu… pak už to bylo jenom horší.

Učitelka: Tam u toho úryvku v tabulce "Zapamatuj si", jste to měli vysvětlené.
Tom: To jsem si právě nezapamatoval.



Učitelka: Kdo byl ve svých dílech proti Němcům?
Andy: Komenský.
Eliška: Gumpold.
Učitelka: Gumpold byl němec!

Učitelka: Kruté tresty pro vojáky, když něco ukradli - ukradnou-li kovovou nádobu a chytnou ho, nádobu roztaví a roztavený kov mu vylijí do pusy.
Kuba: A umřel?

Tom: My, ale nemáme zasedací pořádek.
Druhý Tom: Odvážná myšlenka.

Tom (v první lavici suverénně svačí, před učitelkou a s plnou pusou povídá): Všimla jste si, že jsme dneska extra hodný?
Učitelka: Protože máte plnou pusu, tak nemůžete kecat!

Učitelka zadala třídě, aby si přečetla úryvek z Mastičkáře - středověké drama
František: To je dramatická komedie!

Tom (při čtení Dalimilovi kroniky): Proč se učíme něco, co čte 5% populace, když 95% čte komerci?

Učitelka (zjistila, že si žák nezapisuje poznámky na literaturu, ale dopisuje si fyziku): Koho máte na fyziku?
Kuba: Pimparu.
Tom: Pimpara neučí fyziku!

Při čtení Alexandreis
Andy: My máme asi ňáký jiný vydání.
Učitelka: To asi ne.
Kuba: Jsme na stejný straně?


Učitelka (popisuje Desatero kázanie božie): … je proti šlechtě, duchovenstvu, bohatým vrstvám…
Tom: Já už bych to nehrotil.


ČJ mluvnice:
Tvoření hlásek
Káťa: Takže, kde se teda tvoří ta hláska?
Kája: V nose.

Učitelka: Máme 25 souhlásek… (vyjmenuje je).
Kuba: Vy jste neřekla dvojtý ň!

Učitelka: Jak se říká té formě, ve které píšeme v 1. os. mn. č.?
Tom: Schizofrenie.


Dějepis:
Učitelka: Na téma Octaviánus, byl natočen i starý seriál, velmi starý.
Tom: MASH.

Káťa: Tak jak skončil Démostenés?
Kája: No… určitě špatně.

Angličtina:
Učitelka: Tak Romane, tvoje výslovnost je příšerná, víš, jak si jí zlepšíš?
Roman: No… několikrát si ten článek přečtu, pak se nahraju, pak poslechnu, samozřejmě nahrávku porovnám s originálem, když zjistím, že to ještě není ono, opět si to několikrát přečtu, pak se zase nahraju, poslechnu a porovnám s originálem… jo a angličtinu se budu učit 27 hodin denně!

Adéla (absolutně ignoruje výklad učitelky): Koho máte na tělák?
Kuraiko-san: Blahotu, ten ale smrdí!
Adéla: Ale on se na lyžáku myl.

Biologie:
Učitel (naštvaný tím, jak celá třída ignoruje jeho výklad): Já vás vyhodim!
Kuraiko-san (nadšeně): Tak jo.

Učitel (ukazuje na tabuli laserem, o deset minut později ve třídě zabaví jednomu žákovi podobný laser): Jů a teď mám dva lasery.
Kuba: Jeden můžete dát někomu k narozeninám (nenápadně pokukuje, po žákovi, jemuž byl laser zabaven).
Učitel: Ho pošlu matce.
Kuba: Co?
Učitel (zmateně): No, já mám taky matku.

Učitel: Františku, jak říkáme parazitu na jetelu?
František: Nevim.
Kuba: Kráva.
Káťa: Kokotice.
František: To je cenzura!

Učitel (končí prezentaci): Teď to musím vypnout.
Učitel (po chvíli zápolení s pc): Tak jsem vypnul něco úplně jiného.
Kuba: Ale krásně jste to vypnul.
Učitel: Děkuju.

Téma: Chaluhy
Adéla: Ty jsou proti idiotizmu.
Učitel: Kreténizmu.
Tom: Jak se pozná kretén?
Kuba: Jí chaluhy.

Učitel (vysvětluje, z čeho se skládá křemičitá schránka rozsivek): … no schránky jsou vždycky mrtvé.
Kuba: Mrtvá a živá schránka. Živá poštovní schránka.

Učitel - zažraně "kreslí" na tabuli, jak asi vypadá Obrněnka
František: Pane profesore, proč se neživíte jako malíř?
Učitel: Protože bych umřel hlady.

Učitel: … a do toho moře chodí úhoři!
Kuba: Chodí úhoři? Po vodě a mají boty?

Hlasování v hodině, kdy se bude psát opakovací písemka.
Učitel: Takže pondělí - 11 lidí, středa - 10 lidí.
Adéla: Nás je ve třídě 23 a hlasování bylo 11:10? To je divný.

Učitel: Proč některé květiny otevírají květy v noci?
Kuba: Aby nasály atmosféru.

Učitel: Etonizace rostliny znamená, že rostlinka je malá, bledá, hnáty křivé…

Učitel: Jaké znáte tvary listů?
František: Epileptický.


Zeměpis:
Učitel (popisuje typy mraků): To jsou takový ty beránci.
Kuraiko-san (naštvaná, že nestíhám opisovat kilometrovej zápis): Ale já mu seru na beránky!

Učitel: Když odlesníte zahradu, taky tam změníte klima a bude tam víc foukat vítr.
Kuraiko-san: No, tak ty dva stromy co tam jsou to fakt vytrhnou!


Matika:
Vyhledávání prvočísel - Erastenovo síto (mělo vyjít 25 prvočísel)
Kuba (na Toma, který vypisoval prvočísla): Ale 51 není prvočíslo, takže ti jaksi zbyde jenom 24.


Fyzika:
Učitelka (na Kubu, který zrovna počítal příklad u tabule): Tak teď nevím, kde jste vzal těch 90?
Kuba: To je 10.
Učitelka: Tak pardon, já už špatně vidím.
Kuba: Já špatně píšu.


Chemie:
Učitel: Vodní kámen je prevít.

Učitel: Zkuste se zamyslet nad tématem úkolu.
Adéla: To už ale nestihnu názvosloví.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 deese-joque deese-joque | Web | 20. května 2011 v 18:58 | Reagovat

zajimave :-) prosim jukni na muj blog ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama